Ungarna sover, Fredrik jobbar..


.. och här sitter jag i min ensamhet. Fast inte deppar jag för det inte! Nejdå i ärlighetens namn är det ganska skönt att just ikväll, sitta ensam... i vanliga fall hatar jag när Fredrik jobbar natt.

Passar på att lägga upp lite detaljer från ungarnas rum. Mätstickan har fått hela 4 foton i sig :p Hejja mig! Men, barnen är ju inte så gamla (läs;långa) ännu så jag har bara några bilder till att fylla den med. Än så länge.


... och en helt vanlig urtvättad konservburk (i detta fallet en Champinjon-burk av det mindre slaget) kan göra sig utmärkt att förvara kritor i! Se bara till att få bort alla "vassa kanter" innan den används av barnen *daah* :p


Supernice!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elin - Design&Makeup

sv: Tack vad snällt sagt av dig :) Vad bra att du är nöjd med designen. Märkte dock en liten grej som jag måste fixa. Klickar man på "startsidan" så hamnar man i själva designbloggen.

2009-10-14 | 21:39:14
http://designandmakeup.se
Elin - Design&Makeup

sv: jadå, kan vi ta det på gmail'en som vi gjorde tidigare med chattrutan? Lättare så, så kan vi fixa det då båda kan prata. Kan du nu t.ex.?

2009-10-14 | 22:16:21
http://designandmakeup.se
Cina

Ni har det verkligen sååå fint o mysigt,o du verkar ha 48 timmar på dygnet,hehe...



KRam Cina

2009-10-14 | 22:23:36
Anonym

Bara så att du vet;när man trycker på startsidan så kommar man till något blogginlägg där det står testar.



Tänkte så att du kan fixa det.

2009-10-14 | 22:37:53