Nu är det på plats!

Sådärja. I går kom mitt lilla projekt på plats. Är förstås fyndet på blocket, som vi hämtade i Karlshamn i lördags, jag talar om.. 

 Ett spegelfönster! Suuuperfint om ni frågar mig :)



I alla fall efter att det var målat - tur jag såg att fönstret hade potential! :D



Det ska upp lite fler krokar undertill bara, där Ninnis princessklänningar, halsband osv kan hänga.





Andra helt underbart fantastiskt fina gardinen är också uppsatt och Neos "N" står i fönstret - så nu har de varsin (fast likadan) bokstav :p 


Att blanda gammalt och nytt är snyggt!
I alla fall om ni frågar mig... därför ser ni den supermoderna mätstickan i hörnet, brevid soffan. Gjord av genomskinlig plast. Så enkelt, så snyggt!

Ska under dagen, sätta dit lite kort och så.. kommer bli supernice! Synd jag haft den liggandes sen i mars, då vi fick den som present!

Men igår kom den alltså upp och idag ska den fyllas med massa kort :)


Nu är det bara soffan som ska göras om, sen är det så gott som klart. Ja just det, lampan ska också på plats!


Vad tycker ni? 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josefina

Hejsan!

Jag beställde en Bh genom ditt företag som jag ska returnera. Tänkte bara höra med dig om det finns någon möjlighet att lämna den personligen i karlskrona? SKa in där idag nämligen? Hade underlättat lite för mig. Tänkte att jag lämnar mitt numnmer, och om det passar får du gärna slänga iväg ett sms så kan vi kanske bestämma. Jag åker in vid tolv tiden :) Mitt nummer är 0768 799 149

2009-10-13 | 10:17:21
http://josefinamittilivet.blogg.se/
Madde

Jättefint, du är ju så duktig på att inreda:-)

2009-10-13 | 11:08:16
http://mammamaddesblogg.blogspot.com
Anonym

Tänk på att jag godkänner komentarerna innan de syns. Anonyma påhopp delitas direkt!

2009-10-13 | 11:41:13
mamma

Jättefint! Rulla gardinen på en smal träpinne så håller den sig rak i mitten. Typ en lång blompinne-tjock som en tumme!

Tycker absolut du ska lasera soffan vit!

Kramizz din bästa M.

2009-10-13 | 11:46:19
Cecilia Östby

Kanon fint du gör! Tycker oxå att det är fint att blanda nytt o gammalt, har vi oxå gjort i våran lägenhet... Idag kom halsbanden! Kanon fina! O John tyckte oxå om dem! Ha en kanon dag!

2009-10-13 | 13:01:25
http://skogscilla.blogg.se/
Mamma Milla

Gaaah vilken söt liten soffa?

Förmodar att den är antik? och du handlat den på nån auktion eller en loppis? Har jag rätt?

2009-10-13 | 13:08:44
http://lillamillas.blogg.se/
Hondjur

Det där rummet är helt, helt underbart sötnos! Jag önskar att jag hade dina kunnskaper! Du är så duktig! Spegelfönstret var ju oxå guld!!



Och jo, jag hoppas på kramkalas ikväll.. men karln i fråga är ju som han är.. så man får la se om han dyker upp eller inte.. -ler lite- håll tummarna för mig :)



Skönt att höra att du är frisk igen med gumman! Det var på tiden!



Kramar!

2009-10-14 | 12:02:24
http://sagoelin.blogg.se/