Har pysslat mest hela dagen!


Söta Bloggläsaren Emelie fastnade för tavlan jag gjorde till Fredrik för ett tag sen, och bad mig tillverka en till henne!


Emelie valde ut några personliga ord, hon valde också att ha med datumet då hon och hennes sambo träffades,  - som jag sedan pysslade in i hennes personliga tavla.


Hon bad också mig göra en till tavla med ett annat tema, men.. den får ni inte se - ännu. Det skulle vara en present, och jag såg nyss att hon väntat med att publicera den.. så det är bäst jag med väntar :p 


Så, dom två affischerna la jag på lådan igår (väl inpackade för bästa hållbarhet - i bla en hushållsrulle! hihi) - och idag fick jag världens bästa respons från Emelie, ett litet utdrag kommer här;

  Hej Lina!!!
Jag kan bara säga en sak!!!!
 
Tavlorna är sååååå fina! Helt otroliga!
Du är såå duktig! Man blir nästan lite avis;)


Du MÅSTE lägga ut såna här till försäljning! Min kompis är sugen, så hon fick din adress. Hoppas det va ok!!!
Smart med hushållspappers rulle!!! De var i fint skick när jag hämtade ut dem på posten!!!

Många kramar Emelie



TACK VÄNNEN!!



Sen ville min goda vän Ida ha ett armband, med sin hunds namn graverat. Supersött! :p
* lägger det på lådan idag babe



Och så ett halsband till en himla trevlig bloggläsare! :)

Det läggs också på lådan idag och jag hoppas ni kommer bli nöjda, båda två!


Dessa kommer även upp på min smyckesblogg (www.nondesign.blogg.se ) inom kort. Då även med pris.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Cissi

Jag är med intresserad utav att köpa en sådan, vad kostar dom?



Kram!

2009-10-01 | 18:06:51
http://cisan.blogg.se/
Madde

Tavlan va jättefin såg ju såklart även den du gjorde till dig själv för ett tag sedan och även den va jättefin. Om du skulle vilja göra fler sådana vad skulle du ta för pris då?

Blev med lite sugen nämligen:-)

Kram

2009-10-01 | 20:23:21
http://mammamaddesblogg.blogspot.com
Linda

Hejsan.

Såg på emelies blogg den fina texten du gjort=) blev riktigt sugen på en sådan tex lr ravla oxå=)

vad tar du för att göra en sådan??

kan ju maila till mig vore snällt.



//Linda

2009-10-01 | 21:00:59
http://lindaekden.blogg.se/