Bus med Olof

Nu har vi spenderat förmiddagen tillsammans med Malin & Olof. Blev inga kort, eftersom kamerabatteriet återigen låg på laddning. Hinner ju aldrig ladda klart det, förren jag tar det igen ;) Men bla en massa bus, både ute-och inomhus, en promenad, ett besök hos pölsemannen och affären samt en fika här hemma, hanns med.



Hur som helst så kommer väl Fredrik instormandes vilken sekund som nu, och då vankas det middag. Efter det måste jag snabba mig på att packa en massa paket - dels från tradera, dels från Haileys - som jag sedan ska slänga på lådan innan jag brummar vidare för att träna.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emelie

Hejsan!

Mailade dig precis och såg ditt inlägg efter så glöm mitt mail!

Toppen!! Du är underbar! Lovar att fixa pengarna direkt på fredag!! Kramis

2009-10-19 | 21:47:07
http://emelieidafriberg.blogg.se/