Blocket.se

Jag är mycket för blocket. Där kan man minsann hitta vad som helst! På söndag åker vi till karlshamn för att hämta hem en grej till ungarnas rum, och det är i princip bensinen dit som agerar "summa". Askalas! Att samtidigt få en liten roadtrip är ju inte dumt :p 


Nu i morse hade min älskade mamma tipsat mig (fick ett mail!) om en annan grej som också fanns på blocket - ååååh, jag vill ha den!! Men - den finns neråt Malmöregionerna och "kostar en del". Så vi får väl se.


Längtar i alla fall tills klockan blir tillräckligt mycket för att jag ska kunna ringa och fråga om de har den kvar. Kanske tom lägga "ett bud" i så fall. Vill.Vill.Vill. 



När kan man ringa på en annons, en lördag? *tycker är svårt att besluta* 

Klockan o9.oo? 1o.oo? Ännu senare? 


Eller kan man rent av skicka ett sms? 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Oj vad spännande! Hoppas att du får det du vill ha! Ha en fin helg och hoppas lilleman blir bättre! kramar

2009-10-10 | 09:40:27
http://johannala.blogg.se/
Nellie

Hejsan! Kom ihåg att du har en kusin i Malmöregionen som åker till Karlshamn med jämn mellanrum. :) Kram

2009-10-10 | 17:30:52