05:15

Jovisst är vi uppe! Eller ja, jag & Ninni i alla fall. Grabbarna grus ligger fortfarande och sover.. Fredrik går på ett nattpass vid 16-tiden idag, och jobbar till i morgon bitti. Drygt, men då behöver han ju sova!


Jag fattar inte varför Ninni vaknar SÅ tidigt?? Hon sover ingen middag och hon somnar kring 19-19.30 på kvällarna. Ofattbart!


När hon är uppe så tidigt står man och väger om hon kommer orka med dagis idag eller inte. Men, jag kommer lämna henne idag - så får dom väl ringa om vi måste hämta hem henne igen. För, nu var det 2 veckor sedan hon var där sist (pga. div sjukdomar!) och jag har, under gårdagen, redan sagt att vi ska dit idag.

Hon är överlycklig och jag tänker inte vara den som krossar hennes lycka pga en tidig morgon. Absolut inte! Fröknarna på dagis är dessutom helt underbara så de kommer förstå.

Och som sagt. Blir det för kämpigt för damen så får dom ju ringa oss så hämtar vi hem henne. Bor ju supernära och vi kommer på stört isf! *gottar samvetet lite* :)



*liiiiten bad-Ninninus



Ninni ville bada så hon sitter just nu i badkaret. Tokiga unge! Så, nu ska jag gå o se hur hon har det....


Ey - GOD MORGON förresten! :p

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)