Zzzznark

Sitter väl inlindad i duntäcket i soffan, men laptopen i knät. Ninni sitter bredvid mig. Och här har vi suttit i snart en timme. Gäsp. Grabbarna grus ligger fortfarande och sussar i sina sängar...

Jag har precis ändrat över kanalen till Playhouse Disney, som visar "små Einsteins" klockan 06.00 varje morgon - Ninnis favoritprogram!



Men det är ett bra program enligt mig. Ninni lär sig massor! Sånna program gillar vi :)

Stumpan kan varenda rörelse utantill och tvingar sin mamma att också utföra dom, i takt till små Einsteins. Men hallå, hur sugen är man på att klappa, stampa & vifta klockan o6.oo (en lördagmorgon tillråga på allt!) ? :p

Gaah! Galna unge! Men, det är bara att göra som damen säger ;)



Ja just det, GODMORGON förresten! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina

Förstår dig så väl. Jobbigt med morgonpigga barn ibland. Du skulle nog behöva några rejäla sovmornar, särskilt nu när du inte är pigg. Men nu är ni ju bra uppvärmda för gymnastiken.

2009-11-14 | 08:05:06
http://justmintoo.blogg.se/
Sandra [2barnsmamma]

Hej! Jag funderar på om jag kan få beställa ett armband utav dig, och om det hinner bli färdigt till jul?

2009-11-14 | 12:00:05
http://sandrastomberg.com
Linda

Har kikat in hos dig några gånger innan men har nog aldrig skrivit förut, jättefin blogg du har!



Morgonpigga barn som vill se på playhouse disney har vi här med, men jag har turen att slippa göra rörelserna:)

Ha en fin kväll!

2009-11-14 | 19:14:00
http://uppochnervandahuset.se