Vi gjorde IKEA idag istället!

Regnet smattrade utanför fönstret i morse, då vi bestämde oss för att åka till IKEA. Woho! :)

Köpte lite smått, fyllde såklart upp ljusförrådet och hyllplanen jag köpte fel förra gången byttes. 


Slänger in ett bildkollage på ungarnas rum, bara för skojs skull. Som ni ser på bilden längst ner så inhandlades också svarta "tyg backar". Stog i valet och kvalet om jag skulle välja rosa igen (vi har ju 4 rosa sen innan och dom är ju bara SÅ fina!) men det fick bli svarta.

Snart är det ju dags för Neo att flytta in där också så rummet behöver bli lite mer "neutralt". Inte för att en kille inte kan ha rosa, men... ah, ni fattar!


Tanken bakom är att vi ska "fylla" alla hålen så att de två små busarna inte ska kunna se varandra när det är läggdags. Framöver kommer troligtvis en expedithylla storleken större inhandlas för att ersätta denna lilla. Vi håller det öppet framöver för att se hur det kommer gå med nattningen då båda sover där inne.... :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


klara, en av alla andra

Vad fint rum! och de svart rosa blev jättefint ihop :D



Hur mycket kostar smyckena ungefär? :)

2009-11-22 | 21:08:11
http://rantanen.blogg.se/
Emma - Tokyodreams

Hihi, kul att du gillade min med, i min blogg skriver jag om det mesta, har haft två missfall, men just nu pluggar vi båda, och är klara i vår.

Skriver om allt, tankar, panikångest, ett övergrepp jag var med om osv, lite info.



Kramis

Laila

Vad fint deras rum har blivit,vad sängarna är väldigt lika varandra :D när man ser dom nära varandra.Hyllan vart jätte fin,vad man kan göra för att få en fin hylla själv och den vart säkert inte så dyr heller.

Min mamma och pappa gjorde en tavellampa till mig,den vart jätte fin.Är också inne på home country dom gjorde två lite mindre med hjärtan.För här hemma är dom jätte dyra och nu fick jag två för inte mindre en 160 kr :P nice prise tycker jag.



Hoppas ni får en jätte bra dag,här regnar det :/ och jag har en hostig liten Simon hemma.