Vår farsdag!

Vår farsdag firades lite mysigt på morgonen. Fredrik fick 3 paket av Ninni & Neo :) Ett av dom innehöll en tavla - med trycket ni ser på bilden ovan. Superfin! 




Sen fick han en köksvåg, som han tjatat om i evigheter! Jag tycker det är så fruktansvärt onödigt och den tar bara upp en massa plats, men så hittade jag *host&harkel* Ninni & Neo, en liten smidig - som han fick. 



Han fick också en film, som han suktat efter länge. The Wrestler. Vi började se på den i sovrummet igår, efter mammorna. Jag såg knappt 5 minuter, sen sov jag :)

Men, Fredrik hade också somnat så vi ger den nog en ny chans i kväll i stället.



Pappa & dotter i Thailand ♥



Pappa & son, förra julen ♥



Min egen pappa var bortrest så jag firade honom lite i torsdags i stället. Han fick också en tavla, som jag knåpat ihop. En massa ord som ÄR min pappa;





Ett telefonsamtal & ett sms fick han igår också... Faktiskt ♥ 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Vilka fina bilder gumman! Verkade som att ni hade en mysig dag igår i alla fall!



Lilla Skrot är 16 mnd imorgon.. Så 1 år och 4 mnd om jag inte räknar fel. Haha.

Men 1 år och 7 mnd. Är det inte tidigt? Det kanske det inte är? Jag har ju verkligen noll koll. haha.



Kram!!

2009-11-09 | 09:18:41
http://sagoelin.blogg.se/
Kicki

Vilken fin tavla...Såg även på Mias sida att du hade gjort en till henne, du gör inga på beställning??=)

2009-11-09 | 14:32:05
Lina

KICKI: Ja, det gör jag. Maila mig så berättar jag mer! :)

2009-11-09 | 16:06:32
http://ninninusens.blogg.se/