trött

Är riiiktigt seg idag. Ja, det var till och med jobbigt att traska bort till dagis i morse. Eftersom vi var lite tidiga stannade jag till på affären innan också, och i vanlig ordning blev det mer handlat än vad som var planerat - vilket resulterade i ett ännu jobbigare och tyngre kånkande, både till dagis och hem. Puh!


Neo har precis vaknat och hans långa sovrutiner dagtid måste snart upphöra och återgå till de normala. Korta. Säkert mycket därför han inte sover på natten, ändå känns 2,5 timme på förmiddagen inte som en "lång" vila. Det är den enda han har på hela dagen ju... men, "normalt" sover han ju knappt 1,5 timme så.... visst, det kanske gör skillnad.



Hur som helst så har jag passat på att tvätta och att svara på mail. Två gånger sedan i morse, har jag fått bada Neo - som är så lös i magen! Jag har aldrig sett nåt liknande, haha. Urk & blä!


Men, Ninni "bajsade" också ut sina kindtänder, så ... jag är van, typ :p



Hur som helst så knackade det på dörren vid o8.oo i morse. Vem 17 kan det vara? tänkte jag. Tur jag öppnade påklädd (ja, med "normala" kläder istället för myskläder menar jag då. Inte tror ni väl jag öppnar i bara underkläderna? Tokar!) för där stog det en blåklädd postman.


Är det du som är *sa mitt efternamn* ? Japp, det är jag det. Så gick han igen för att komma tillbaka, kånkandes på ett stort paket. Skriv under DÄR *pekade* Och jag skrev.


Ooooh.. vad kunde det vara?? JO! Korsetter till Haileys! Jippe!! :D :D


Var iofs "bara" två modelle (fler är på väg) men shit så fina! *lalalalaaa



Så, nu har jag lite pyssel framför mig. Att motta och att packa upp. Ja, sedan ska de upp på Haileys sidan också såklart... Men, en sak i taget. Neo är ju också hemma för bövelen, så vi får väl se hur det här går ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)