Tjejkvällen (i lördags!)

Ja, i lördags var jag ju iväg på tjejkväll. En hejdundrandes kväll blev det!



Vi bjöd på läckert blåa "fördrinkar" :)



.. med hallon i. Mums! :)



Det testades Mary Kay för fulla muggar... (eller var dom redan tomma?) ;)



Massa fina Mary Kay paket - OCH YSL smink på REA! *ja, jag shoppade nåt.. :p









- förresten helt SJUKT vad fin design YSL produkterna har. Blev kär i alla (jo ALLA!) fina designförpackningar ♥



Vi visade upp Haileys underkläder & antecknade beställningar :p



.... ja... Haileys var det ja. Kan inte nämnas för ofta :p



Papper & ljus är en DÅLIG kombo! Eller hur H ? haha... Tur du har lungkapasitet och uppmärksamhet, nåt en annan saknar i fnissande stund :) (eller ska jag säga gabflabbande istället för fnissande, kanske?) :D



Givetvis mumsade vi mat också. Varma kycklingsmörgåsar (heeelt sjukt goda!) och sen panacotta med blåbär till efterrätt. MUMS! :)


Det blev som sagt dans & drinkar på några olika klubbar i stan och jag var som sagt hemma kring o4.oo. Då var 2-barnsmorsan lagom mör ;) hoho!


TACK till alla som ville vara med! :p

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Fia

Halloj. Skickade du ngt sms med varifrån ljusstakarna kom :)?

Grymt snygga allihop och jag måste med ha lite nytt :). Speciellt till Ellenova som firar första julen i eget rum :).

2009-11-12 | 21:29:31
http://fiansess.blogg.se/
Cissi

Va fint ordnat och vilket roligt intiativ utav er ;)

Verkar ha varit supermysigt med bara massa tjejer!



Hoppas du känner dig bättre nu, du lät lite trött när vi pratade sist ;)



Kram!

2009-11-12 | 22:18:12
http://cisan.blogg.se/
Evelina

Ser ut som en trevlig kväll=) Färglada drinkar! Panacotta är ju sjuuuukt gott!!

2009-11-12 | 22:55:55
http://evelinalinnea.blogg.se/