Städa, städa, varje fredaaaag...

Japp. Städning står på schemat.


Vid 16-tiden ska jag och barnen åka och plocka upp Fredrik på hans jobb, sedan bär det av till affären. Kycklingfajitas står på mys-menyn ikväll. Mums!


Vi har bjudit in min lillebror och hans tjej på kvällsmys, vilket då alltså innebär kycklingfajitas. Sen film, Benjamin Buttons otroliga liv, och film-snacks. Fredagsmys på HÖG nivå!



Nån som sett filmen? Är den bra?


Den ska tydligen handla om en man som föds gammal (som en 80-åring?) och som sedan utvecklas baklänges? Så, som jag fattat det, är han väl spädbarn då när han egentligen är 80 år? Wierd!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


tessan

åh den filmen är superbra, tyckte jag iallfall =) hoppas ni får en trevlig kväll.

2009-11-06 | 14:52:01
http://ericasmamma.blogg.se/
Ida H

Jag har sett den. Sjukt bra! Kan varmt rekomendera den. Min sambo tyckte om den oxå. Inte många filmer vi bägge gillar, så det är bra betyg. ;-)

2009-11-06 | 22:11:38