Speedat schema

Ja shit vad tiden rinner iväg när man har trevligt, alltså.


Nu måste jag ta en snabbdusch. Mina "utgångskläder" ligger i tvättmaskinen som jag tryckt på ett "miniprogram" och som jag hoppas snart är klart - då de slängs in i torktumlaren fortare än kvickt.


Ska fixa mina naglar, mitt hår och facet... det tar sin lilla tid.


Ska också packa ihop en massa underkläder från Haileys.se som jag ska ha med mig och visa upp för tjejerna. Sen ska jag ta med mig våra klappstolar. De fattades en del eftersom vi blir fler än vi trott från början :p


Sen, ut med allt i bilen, inkl mig själv och resten av familjen (som lovat att köra in mig) - och kameran för bövelen! - för att åka och plocka upp tjejkompisen H, som också ska med ikväll. Sen vidare till mina föräldrar där jag glömt hämta en påse, med "viktigt innehåll", i flera dagar. I sista minut blir det äntligen av... 


SEN, in till stan där festen ska härja. KuL, men speedat! :)



Så, nu får ni ha en riktigt härlig lördag - så hörs vi imorgon igen!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Vero

Full fart. =)



Trevlig blogg!

2009-11-08 | 11:10:44
http://pysselgrottan.blogspot.com
Madeleine

Hoppas kvällen blev lyckad ;-)

2009-11-08 | 14:23:40
http://muppsan.com