Snart läggdags :)

Kvällen har varit otroligt lugn faktiskt, för ovanlighetens skull. De sista kvällarna har verkligen varit energikrävande till max! Men, peppar peppar, inte i kväll. 
 
Ungarna somnade som ljus båda två, trots vi la dom lite tidigare än vanligt. Skönt för mig och Fredrik, som verkligen behövde denna lugna stunden för oss själva. Timing!



Vi har precis sett klart på Doobidoo och har nu skiftat kanal till 9:an och "tjejen som gjorde lumpen". Hade jag vetat att "walk the line" gick på 8:an - en timme tidigare, så hade jag hellre sett den. Men, nu har den pågått i en timme så det känns meningslöst.
Grymt bra film, annars! :)


I morgon är det gympa för mig & Ninni som gäller, i vanlig ordning. Mysigt! Jag älskar verkligen den där timmen av egentid som jag och stumpan har ihop på lördagsförmiddagarna. Känns gott i hjärtat att hon får egentid med mamma, precis som lillebror får då hon är på dagis. 
Känns väldigt viktigt att ge dom båda det!


Sen att stumpan ÄLSKAR att skutta omkring, dansa och sjunga tillsammans med de andra barnen, gör att saken bara känns ännu bättre! ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Andie

Svar: Hej, hej.. nu finns det ett inlägg på min blogg om vad jag tyckte om filmen 2012 om du är nyfiken. Trevlig helg.

2009-11-20 | 21:57:14
http://www.upinmytree.wordpress.com