SKYNDA FYNDA!


BABYROOM har 50 % på ALLT i deras sortiment, skriv bara REA som rabattkod när du kommer till kassan!

SkyndA FyndA!!


Det här åkte ner i min varukorg;




Varsin käppdino från Jabadabado till ungarna, för 124.50 :- Styck!



Suuuuperfina färger! :)



En Hatley t-shirt till Neo, för 49.50:-

(han har Bodyn sedan innan och jag älskar den!)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Laila

Hej Lina!

Tjejer brukar vara snabbare på mycket men när dom börjar gå är det nog ganska lika.Mina började gå när dom var 10 mån och nästan 11 mån.Men tjejer brukar vara snabbare på att börja på att prata där kan man se stora skillnader.



Ni får ha en toppen bra dag,glömde Neo är så duktig :P



Kram

Madde

Där måste jag in och kika:-)

2009-11-04 | 09:43:35
http://mammamaddesblogg.blogspot.com