Skam den som ger sig - Nu är de Hemklickade!

NU, efter en hel dels letande, är dom i alla fall hemklickade!





Två stycken, 60 cm långa! Me like :) Eller ska jag säga, me loooooove ♥


Och med letande menar jag både letande efter ljusstake, men också efter rabattkoder!

Internet är bra! Hittade tillslut två gällande rabatter som gav mig ena ljusstaken för 174 kronor och den andra för 209 kr = totalt 383 kr (fraktfritt!)

De kostar 299 styck annars! 


Ja jag säger då det, skam den som ger sig ;)


-sluttjatat om adventsljusstakar-
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carolina

Härligt att få fyndat! vart köpte du dem? jättefina är dem! kram

2009-11-12 | 13:16:35
http://carolina1979.se
Marie

Jätte-fina!! Vart har du hittat dom =) Lycka till med Sängen ,den såg verkligen fin ut =)



Kram karm

2009-11-12 | 13:37:03