shit pomfritt

vilket mördarpass det var på träningen nu ikväll. Jag fick nästan bära mina spaghettiben därifrån sen :S


Efter träningen åkte jag och lämnade några pallar hos en kompis, sen handlade jag och sist var jag på insamlingen för att sortera skräp. Pust!

Nu är jag i alla fall hemma igen (för nä, jag bloggar inte från insamlingen hihi) och nu väntas det tv; "mamma till en mördare" på tv4 - ett program jag längtat efter i en vecka nu!


Fler som ska se??


Svensk dokumentärserie från 2009. Avsnitt 1 av 3. I juli 2002 hamnar bröderna Kent och Thomas Bergström i bråk och det hela slutar med att Thomas hugger ihjäl sin bror Kent. Den dagen förlorade mamma Leila Larsson båda sina barn. Programmet följer familjens vardag efter att Thomas släppts ur fängelset, och är med när de för första gången tillsammans besöker Kents gravsten. Även 22/11.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)