Recept; GI bröd




Gör så här:

Sätt ugnen på 175 grader. Smörj en avlång form och strö i lite grahamsmjöl. Hacka mandlar och valnötter. Blanda alla ingredienserna utan pumpafröna i en skål. Häll smeten i formen och strö över pumpafröna. Grädda längst ner i ugnen i ca 1 timme.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Laila

Å det lät ju jätte gott det måste jag prova att göra :D behöver lite mörkt bröd för min mage :P



Kram

ida

Åhhhhhh vad glad jag blev när jag läste din underbara blogg att du nu lagt ut asgrymma o goooe recept..Bara för mig =) hehe...Ullared på söndag?? eller hoppar du de??

Puss o kram Ida

2009-11-02 | 18:01:48
Hondjur

Ooh.. Tack, vad du är gullig gumman! Nu skall här bakas.. Någon dag.. Men alltså.. den där sirapen alltså.. det är något svenskt påfund tror jag. Ni har ju Sirap i Allt bröd.. Måste man verkligen ha det? Jag tror nog jag testar utan. Är inte så förtjust i smaken det ger.. Wish me luck.. (och om du tror att det inte funkar så säg gärna till) haha!



Kraam!

2009-11-02 | 20:09:16
http://sagoelin.blogg.se/