På språng

Neo ligger fortfarande och sussar sött och jag ska alldeles strax ta och packa väskan med div. nödvändigheter, innan vi sedan packar in oss i bilen för att brumma iväg till en kompis. Där ytterligare några kompisar med barn väntar. Och hörde jag nåt om pankakor? :p

Mysigt och jag stortrivs med människor som kommer på så fina ideer. Inget krångel, bara mys & bus :)


Som ni säkert förstår så körde vi alltså in Fredrik till jobbet i morse, så vi kunde få ha bilen. Nackdelen, och det dryga i det hela, är att vi måste hämta honom efter jobbet också. Detta kommer ske på klockslaget då jag har två griniga, hungriga och trötta barn i bilen.... Men det får ju helt enkelt gå ju :p 



Liten, ledsen Ninninus :)

  

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emma och Trinity

Jo tack bara bra med oss. Med er då?? Hur går det med Neos kindtänder??

Med Trinity är det toppen. Opererades (hjärtat denna gången) för 7 veckor sedan idag.

Vi har en helt ny underbar tjej nu. Hon har så mycket mer energi än hon hade innan Hon skrattar mer nu än förr och dansar vilket hon aldrig gjort innan. Helt underbart att se alla skillnader.



Kram

2009-11-16 | 12:35:05
http://theloveoftrinity.blogg.se/