Orkar faktiskt inte

uppdatera mer ikväll.

Har fler smyckesbes - och tavelbeställningar som skall göras också, men just nu finns inte orken. Så, de får vänta.


Har precis sett klart på bönderna och nu väntar - tro det eller ej - sängen! Jag är som sagt sjukt trött och mycket beror säkert på infektionen jag har i kroppen. Halsen ömmar fortfarande rätt bra... Drygt!



Har hållt på lite med företaget nu på kvällen också och nu är det på väg in korsetter i butiken, inom kort. Jättekul!

Caprice beställningen är också lagd och jag beställde hem två nya set till mig :p Nån fördel ska man väl ha :D - och mina 2 tidigare bh:ar från Caprice är mina absoluta favoriter.

Supersköna och asfina! (rent ut sagt!) :)

  



Snygga huh? :P

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


natta

heej jag vart jätte sugen på den dära bhn längst ner.. vart köper jag den och hur gör jag

2009-11-14 | 00:45:19
natta

heej jag vart jätte sugen på den dära bhn längst ner.. vart köper jag den och hur gör jag

2009-11-14 | 00:46:08