Minns ni att jag skulle köpa bamupinnar?

Inte varje dag man handlar bambupinnar (iallafall inte jag ;) men igår gjorde jag det. Behövde bara två men de låg i 3 pack för 19.95:- så jag slog till på det. Nu har jag en över. 150 lång är den.. men, det går säkert att göra nåt annat pyssel med den, tro ni inte? :)

Vad jag skulle ha pinnarna till? Jo! Att rulla upp garndinerna på i barnens rum.


Bilden precis här under, hänger gardninen SÅ slappt och fult (?) ....



... men nu, när jag rullat upp gardinen på pinnarna, så ser det Underbart fint ut igen. För, åh vad jag älskar dom gardinerna ♥ (och jo, man KAN visst älska ett stycke tyg... så det så!) :p
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Cissi

Du är så smart!!!



Vad fint det blev med svarta och rosa lådor!!! Superfint!



Hittade ni några bestick?

KRAMAR! Kul att träffa er en sekund idag! Vi kanske skulle slå till på en parmiddag nån gång ;)

2009-11-22 | 21:43:37
http://cisan.blogg.se/
Anonym

Vad underbart fint ungarnas rum är gumman!! Du har verkligen en sådan fin känsla för stil och inredning! :) Får du någongång tråkigt är det bara att komma och fixa lilla skrot´s rum :)

2009-11-23 | 21:55:10