Middagen är NYSS avklarad!

Ja det blev en väldigt sen middag idag, trots att Fredrik var hemma kring 16.30 idag.


Men, så fort han kom hem fick jag skynda mig att packa ett par haileysbeställningar som kommit in under dagen och som skulle på lådan. Efter det klädde vi på Ninni som följde med pappa Fredrik ut till bilen.


Jag slapp nämligen posta paketen själv, eftersom Fredrik ändå hade tid på banken tog han dom samtidigt. Och Ninni ville så gärna följa med, så det fick hon.


Jag och Neo ställde oss med maten direkt, korvstroganoff med grönsallad och ris blev det idag.



Så, nu har vi precis ätit. Ungarna sitter i badkaret under Fredriks uppsikt. Idag uppskattas det mer än vanligt att Fredrik hjälper till lite extra mycket här hemma. Jag är nämligen trött & sleten. Har inte riktigt kommit ikapp efter helgens fest :p 


Nehepp, nu ska jag plocka fram lite rena pjamaser till kidsen - innan det blir lite bompa & kaffe i soffan med resten av familjen. Seee ya! :) 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)