Leverans från det fantastiska märket By Caprice!

Gosh! I tisdags postade Brenton på By Caprice, England, ordern Haileys (som mitt företag) lagt. Idag hade vi paketet! Det kallar jag snabb leverans. By Caprice är bäst! :) 


Här är de 2 setten som jag personligen beställde hem denna gången. Jag bara MÅSTE visa er dom - för dom är sååååååå sååååå sååååå fina! :D :D  



Och dom satt som en smäck! Wohoo!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Leonard och Charlies mamma

Wow, vilka läckra bh:ar! Jag vill ha!!! Har bestämt mig för att ta tag i min vikt. När jag har nått mitt mål har jag bestämt mig för att belöna mig själv med att köpa underkläder av dig. Håller tummarna att det går snabbt!! Jädrans vad läcker jag ska bli för gubben sen :) Kram från Leonard och Charlies mamma

2009-11-20 | 08:42:59
Fröken Viktig

Otroligt fina :)

2009-11-24 | 14:42:22
http://www.frokenviktig.com