Kvällsmys med virkning :p

Japp, jag tog tag i virkningen och har nu påbörjat vad som förhoppningsvis ska bli en mintgrön "prinsesstårta" :) Tror ni jag kommer lyckas?


Jag tycker själv att jag har virkat som en tok, och ännu är bara locket halvklart! Just nu är den 10 cm i diameter, och den ska vara 20 cm. Pust! Virkning är SÅ underskattat! :p

Men, det är riktigt rofyllt måste jag säga. Haha. Låter precis som en gammal dam ey? Men det bjuder jag på! :)


Fredrik ville jag skulle göra honom en tjänst och åka iväg till affären för att handla snask. Han var nämligen gottesugen. Dealen var att jag gör det, så nattar han båda barnen - vilket han gick med på. Härligt! :)



Jag måste föra anteckningar, för att hålla siffror i huvudet är inte min starka sida direkt. Och att man har två söta huliganer som avbryter titt som tätt gör inte det hela lättare direkt ;)


Nehepp nu måste jag virka vidare - om jag ska få klar tårtan innan jul villsäga ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)