Kanonkul

Hade en kanonbra för-och eftermiddag hemma hos S, tillsammans med 2 andra mammalediga kompisar och deras kids. Totalt 4 snackande mammor & 7 vilda ungar :)
Men det gick över förväntan! 

Barnen lekte fint tillsammans och det är verkligen härligt att se dom busa ihop - och var för sig :p Nästa gång invaderar vi Idas hus hihi. Hoppas det blir snart? :p


Tusen tack S för pannkakorna du gjorde till barnen & för den goda fikan med frallor och massa gott tillbehör, som vi vuxna smaskade i oss medan barnen lekte :)



Neo hittade den fina Polisbilen. Tungan vädras för jämnan, tycker alltid den hänger utanför numera :p



Ninni och kompisen Isabelle hittade varsitt munspel...



... och det spelades högt och länge. Något irriterande efter en stund, och jag och isabelles mamma var helt överrens om vad vi INTE ska köpa till tjejerna i julklapp. Munspel! ;)



Finaste Neo - och tungan fladdrandes utanför... som sagt :)



Min underbara buse!



Fredrik skulle sluta jobba vid 16.15 men ringde knappt en timme innan och sa att han blir tvingad att jobbar över. Great! Åter igen bryts min planering och jag hoppas verkligen han hinner hem så att jag kan gå på träningen ikväll... * är så förbaskat trött på att aldrig kunna planera något bara för hans jobb alltid sätter käppar i hjulen...!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Fia

Vilken härlig dag ni verkar haft! :)



Förstår att det är drygt med Fredriks jobb. Vad händer om han säger nej ngn gång? För de måste ju förstå att han faktiskt har familj. Jag skulle med blivit tokig!



Kramar

2009-11-16 | 18:37:01
http://fiansess.blogg.se/
Madde

Jag har med en liten kille här som springer(kryper) med tungan i vädret för jämnan;-)

kram Madde