Julkort

Igår kväll gjorde jag i ordning julkorten som vi ska skicka runt till nära & kära detta året. Det är som sagt inte lätt att få till ett bra kort, med dessa små yrväder (syftar på ungarna alltså) 

Fredrik har inte alls samma engagemang som mig, som går in med 110% i "julkortstagandet" :p


Så för att jag & Fredrik inte skulle bli ovänner fick han lämna rummet (till både hans & min lättnad! haha) och det slutade med att jag själv fick försöka locka med div leksaker för att få blickarna mot kameran - samtidigt som jag försökte knäppa ett rakt kort. Med bra skärpa. Gaaaah! Omöjligt?





Men efter ett 20-tal kort så fanns där i alla fall ETT som funkade. Mission complete! Äntligen. Och igår så skickades dom alltså in för framkallning. Jag väntar med spänning..... :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

:)) det första kortet var ju hemskt sött da :) Helt ihoptryckt ansikte på en liten lillebror :))

2009-11-18 | 23:27:42
http://nusselitn.blogg.no