Jikes

Fasen så störande! Hade precis skrivit ett långt inlägg - när skiten försvann! Bara sådär. Suck!


Hur som helst så skrev jag att det hade varit fullt upp idag. Här hemma är det aldrig en lugn stund över nu för tiden. Är det inte tjo & tjim, skratt & bus så är det sura miner, tårar och trots. När Fredrik kommer innanför dörren drar jag en lättnads pust, skönt att ha nån att "lämna över" halva ansvaret till, efter att vi har haft en hel dag tillsammans - kidsen och jag ♥


Till middag idag blev det hemmaluvade köttfärsbiffar. Sjukt goda! Fredrik har fullkomligt trollbundit mig med sina biffar! Haha, det lät nåt va? :p Men ärligt talat är de blixtergoda! :) 



 


Eftersom youtube är allmänt segt så har jag ny bytt till en annan portal där man kan ladda upp videos - det gick på ett kick! Så, nu kanske ni får se lite fler sånna framöver :)
Om det uppskattas?


Neo är verkligen kanonduktig på att gå själv nu, och han släpper taget på eget bevåg för att traska ett par steg - innan han fegar ur. Hihi jaaa det gör han också ofta. Fegar ur. Slänger sig, rakt i ens famn, i stället för att fortsätta gå den sista biten. Trollunge!


Och vår fina lilla tjej som mest ska flamsa runt så fort jag filmar :) Men, visst sjunger hon vackert trots "flams"? hihi. Sötfis!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Vad kul med ett videoklipp!! Så söta de är dina gullungar! Kramen

2009-11-10 | 19:51:29
http://johannala.blogg.se/
Laila

Hej,hej vilken duktig kille ni har :D och vilken sång jätte fint.Men vad kul att höra era röster :P



Hoppas att allt är bra med er...Ni får ha en toppen dag kram på er

Helen

Sötisar, vi får leka snart ju =)kram. Har du mina pallar hos dig btw?? Kram igen =)

2009-11-10 | 20:28:37
http://angelshadow.blogg.se/
Ida

hemmaluvade???

Hondjur

Ååh, vad roligt!! Söta, duktiga, fina barnen!! Jag blir alldeles varm! Mer,mer! :)) Stor Kram!!

2009-11-11 | 22:19:46
http://sagoelin.blogg.se/