Jalla Jalla!

Har liiite brådis nu.

Ska städa undan det värsta innan det är dags att promenera bort till dagis för att hämta hem Ninni. Sen är det raka vägen hem för fortsatts städ. Vid 15.oo kommer min mamma, min farmor och hennes man hit.



De ska passa barnen medan jag & Fredrik åker till Kallinge för att hämta hem Neos nya säng. Spännande!


Raka vägen hem för att förbereda lite kalas. Nån i min närhet fyller år, vilket vi givetvis ska fira lite. Paket är inslagna, min mamma har fixat middagsmaten (medan vi är iväg och hämtar sängen) och tårtan är bakad. Mys!



Hörs ikväll, om jag orkar kommer även en update från kalaset i lördags. Nu har jag ju som sagt fått tillbaka kameran :)


Tjingeling
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka -2 barnsmamma

Hej gumman. Har en liten fråga.... visst har ni en Phil&Ted sport röd/grå?

Vi får iaf förhoppningsvis hem en sån imorrn och jag undrar hur den är?



kramis

2009-11-12 | 20:54:55
http://agnieszka.blogg.se/