JAG ... har städat förrådet!

Idag tänker jag ta åt mig all äran, för jag har städat vårt förråd. Alldeles ensam har jag slitit, kånkat, rensat, slängt och burit lådor. Puh! 

Men nu är det i alla fall gjort! 



Såhär såg det alltså ut innan...



... allt är bara inslängt, ovanpå allt annat skit som låg där...



Fick använda korridoren medan jag höll på. Tur ingen av grannarna kom, för vissa delar av tiden var gången knökad med saker :S



Ungarna och Fredrik var med ute en stund... Fredrik städade bilen invändigt medan ungarna gick på div. upptäcktsfärder..



Och såhär blev slutresultatet!

En otrolig skillnad som är kanonsvår att få på bild. Men ni kanske iaf får en hum om hur fint det numera är? ;)


Gosedjuren på gungstolen fick följa med upp till ungarna. Mäkta poppis kan jag ju tala om :p



Så gott som allt är borta från golvet och nu finns det även en struktur och en planering, bakom sakerna. Nu är det enkelt att hitta det man letar efter. Uuuunderbart!



... och gången blev som sagt fin igen :)


En full sopsäck + en stor IKEA påse (sån där blå) ska slängas. En stooor kasse till klädinsamlingen och två kartonger till röda korset eller lik. En liten kartong med div. saker fick följa med upp i lägenheten... sen har jag en fullproppad soppåse med skor! Gud, vad skor jag har :) *erkänner*

Ska rensa bland dom också, men det får bli en annan dag :p
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka -2 barnsmamma

vad duktig du är!

2009-11-15 | 16:40:00
http://agnieszka.blogg.se/
Mikaela

Vilken skillnad det blev.. Vad duktig du varit! Vet själv hur det kan bli.. jag hade storstädning i vårt förråd för någon månad sedan.. och det var verkligen värt slitet för att få det organiserat.



Bara undrar hur det gick med att stansa på två sidor på ett av dina smycken? det var jag som mailade dig för ett tag sen ;) Fastnade nämnligen lite för det.. men men.. går det inte så får jag väl komma på något annat

2009-11-15 | 20:26:31