Har precis pysslat ihop en bok!




Japp, jag har precis pysslat ihop en bok som Ninni ska få i 3-års present. Och inte vilken bok som helst! Nej, en bok som handlar om henne - en bok där hon själv är med! Åh, hon kommer älska den det är jag helt säker på!


Innuti boken har jag skrivit en privat hälsning till henne (som som sagt är privat) men i stil med; på 3-årsdagen kram mamma & pappa.


Jag kan knappt vänta tills den dimper ner i brevlådan, och frågan är om jag ens kan hålla mig från att ge den till henne innan hennes 3-årsdag? (som är i början på jan) Kommer bli svårt! :)


Om NI dessutom är intresserade av att beställa en själva så kan ni uppge koden: 456609 , så får ni 10% rabatt på valfria produkter! Kanonens ju :) Gäller till 31 december!

Mer info och bilder kommer när jag fått hem boken!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Linda

Vad roligt att ha kvar längre fram i livet och titta tillbaka i.

Trevlig helg!

2009-11-27 | 12:08:06
http://uppochnervandahuset.se