God morgon

Ja, vi har ju varit uppe ett tag nu (i vanlig ordning)

Fredrik tog det tiiiiidiga morgonpasset och gav mig sovmorgon till o7.15. Då var det dags för frukost.

Efter frukosten gick Fredrik och la sig och sov till 09.30. Då passade jag på att städa undan från gårdagen. Packa upp diskmaskinen för att fylla den igen, dammsuga och tvätta alla golv. Det var en massa kladd mest överallt tyckte jag, lika bra att tvätta alla golv...


Slängde in en tvätt i maskinen och dammade av alla hyllor. Skönt att ha det klart innan kl 10.oo :)



Snart ska hela familjen klä på sig ytterkläderna för att sedan ta bussen in till stan. Vi ska hämta vår bil, som lillebror lånade hem igår. Eftersom Ninni ÄLSKAR att åka buss, gör det oss absolut ingenting!


Sen, blir det en tur till barnmässan

De bjuder på alltifrån: Kläder - Leksaker - Möbler - Barnvagnar - Musik - Pyssel - Storytelling - Dop - Föreläsningar - Tips - Lek - Lära - Upplevelser - Styling - CD inspelning - Livekaraoke mm.


Kan bli nice! :)


Sen kör vi hem för att äta líte lunch och några timmar senare beger jag mig vidare in till stan igen - för tjejkväll med god mat & dricka, Haileys visning och Mary Kay - innan vi slutligen går ut och dansar. Ska bli så sjukt kul!



Men, såklart hörs vi innan dess igen :p 
 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)