Fredagsmys

Jag har lagt ner virkningen för ikväll, för nu ska jag och Fredrik mysa ihop i soffan framför en film. Vilken, är ännu inte bestämt. Men jag kan till 99,9% säga att vi inte kommer se klart slutet. Vi är dödströtta båda två!



Jag har åkt på en jäkla förkylning men ändå är det gympa som gäller för mig & Ninni i morgon, efter två veckors uppehåll från deras håll. TUR vi köpte klippkort och inte säsongskort!



Ninni ser fram emot det SÅ mycket och som hon har tjatat om att hon vill gå på gympa, så i morgon bara måste vi dit. Och att Fredrik skulle kunna ta med henne, kommer inte på tal. Behöver inte ens fråga, för jag vet vad svaret blir. Ett tvärsäkert nej. Trots att det är en hel del pappor med...


Men jag älskar att gå på familjegympan med min lilla tjej, så det blir nog bra! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)