Fredagen den 13:e idag

- men jag bryr mig inte. Gör ni?

Är inte alls vidskeplig och mig vetandes har jag aldrig haft otur just på fredagen den 13:e.



Morgonen började vid 05.15 i morse. Gäsp! Fattar inte vad Ninni ska upp och göra vid den tiden? Ändå la hon sig nästan 2 timmar senare än vanligt! Men, man har lärt sig. Lärt sig att trots ungarna är uppe längre, så sover dom inte längre för det. Slår aldrig fel. Snarare värtom? De vaknar ännu tidigare, av nån konstig anledning....


Hur som helst så är det ju som sagt Fredag idag. Härligt!

Fredagsförmiddagar brukar vi ju spendera tillsammans med det härliga gänget på ÖF (ja, nu när jag vet att ni läser vågar jag inte skriva annat! hihi :) i jämjö, men inte idag. Idag behöver jag komma ikapp här hemma lite känner jag, och eftersom vi ska åka hem till kidsens mormor & morfar efter kl 14.oo - så måste "skitjobbet" göras innan dess.

För sen är det ju träning & fredagsmys som gäller! :)


I eftermiddag ska vi också försöka få till ett julkort på ungarna, något som inte är det lättaste! Jag har redan fixat utstyrseln och det blir i lika enkla former som förgående år;



Julen 2007



Julen 2008


Våra älskade små tomtebarn ♥ :) 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Fia

Vilka sötnosar :).



Nu hänger jag inte med alls Lina. Vart beställde du ifrån då? :)

Ska maila dom och höra om det går att beställa. Verkar ju vara ett grossistföretag men återförsäljare borde de ju ha ngnstans...

Tack för länken iaf.



Ha en bra dag!

Kramar

2009-11-13 | 10:32:17
http://fiansess.blogg.se/
Helené - Mamma till Elton

Jag är född Fredagen den 13 November ;) Så för mej är de en tur dag, haha!



Superfina julkort! Vi har oxå börja funderat på julkort, men som sagt. Med en mycket bestämd pojk på 15månader är de inte de lättaste ;) Så jag kan bara tänka mej med två, haha! :)

Men, de ska göras! Jag är dock sugen på att klä Elton som en pepparkaksgubbe, är de "okej" på julkort? :P Eller "måste" dom vara tomtar? Tål att funderas på :)



Ha en superbra dag!

2009-11-13 | 11:46:46
http://missh.blogg.se/