En timme kvar...

.. tills vi ska hämta hem Fredrik ♥ från jobbet. Sen kör vi raka vägen hem till mina föräldrar, där även min farmor och hennes man (och deras hund) befinner sig.


Farmor har precis flyttat från hus till lägenhet och tydligen finns det ett flertal lådor att gå igenom, hemma hos mina föräldrar. Så, kanske kommer jag hem med bilen full ;) Närå, men lite "nytt" blir det säkert. 

Igår när de var här så fick jag en hel ikea papperskasse proppfull med bomullsgarn! Ja, nu är det bara att sätta igång och virka bakelser, antar jag :p Ska bara hinna också? 
Tack Snälla älskade farmor




Jag har i alla fall hunnit göra en omgång myssli till. Den var mäkta populär av Fredrik också, så nu äts den upp i en farlig fart ;) Bara kul ju! Köket doftar ljuuuvligt när man gör den...

Annars har vi plockat och donat som alltid. Vi har hunnit se en film, byggt med klossar, ritat och pusslat också. Lekt en massa med tågbanan & med Neos alla födelsedagspresenter i form av diverse racerbilar, lokomotiv, helikopter med snurrande propeller, sop-bilen med alla tillbehör och så de två bondgårdstraktorerna med släp.


Så visst har vi hunnit med en del alltid!



Men i ärlighetens namn är jag minsann inte alls på topp idag. Känner mig trött och sleten. Mitt halsonda är så gott som över med näsan är täppt till max istället. Typiskt. Hatar att må såhär. Vill göra en massa, men orkar fasiken inte. Jag är sleten idag. Riktigt sleten. 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

Vi började räkna den 1 oktober och har gått till i går (då v kom i mål). Vi är 7 st som är i samma lag, men en har varit sjukskriven i 4 veckor och i går fyllde hon i det hon missat och DÅ gick vi i mål så förmodligen lite tidigare=) Det vad kul, vi har peppat varandra hela tiden=)

2009-11-13 | 15:38:37
http://evelinalinnea.blogg.se/