40 graders feber

Lilleman har fortfarande 40 graders feber, för 2:a dagen i rad. Han äter inte mycket och äter han så är det välling som gäller. Ingenting annat. Vatten är han dock duktig på att dricka, vår stackars lilla prins.





Jag satt i telefonkö i 35 min innan jag slutligen kom fram till sjukvårdsrådgivningen men som alltid ber dom en att "avvakta ett par dagar till". De trodde att det var en biverkning från vaccinet i torsdags, eftersom febern kom smygandes redan på fredagen.

Så, det enda vi gör är att avvakta ett tag till. Men blir det inte bättre tills i morgon så ska jag minsann kräva att någon får kolla på honom. För jag saknar vår annars så glada lilla kille! Sova ordentligt, behöver vi också få göra. Både jag & han.  


Så, håll tummarna för att det är bättre i morgon!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Massa massa kramar till Er båda!!! Krya på dig Lillfisen!! <3

2009-11-30 | 13:06:59
http://sagoelin.blogg.se/
Olelsi /Nettan

Hallå där!!

Hur är det i dag då??

Hoppas att ni är piggare?!



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

2009-11-30 | 14:03:02
http://olelsi.blogg.se/