Busa!

Det blev alldeles tyst för en minut... jag gick in i badrummet för att se Ninni i badrumsskåpet, öppna mitt nagellack. Sen såg jag munnen. Skrek till ungen i panik "gapa!! Har du nagellack I MUNNEN?" "Ninni" "Har du nagellack i munnen??" 

När jag lugnat ner mig såg jag att det var ett gammalt läppstift hon hade runt munnen. Inte nagellack. Puh! Sen såg jag allt glitter. Ja, jisses vad glitter. Vitt som snö låg min underbara vita glitter ögonskugga (puderform såklart!) från Nouba utspridd.

Funderade en sekund på hur jag skulle kunna lyckas samla ihop det glittriga stoftet, innan jag insåg att den är borta. Borta för alltid. Buhuuuu! 

Jäkla busunge!   
 


Ja, men Ninni var ju glad i alla fall. Tro jag det! *muttrar* ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka- mamma till 2

Haha ungar är ju för busiga ibland!

2009-11-28 | 20:47:48
http://agnieszka.blogg.se/
Laila

Ja men vist blir man väl så glad när dom gör något sådant.Och man kan ju inte bli arg heller för dom vet ju inte bättre :) men i huvudet skriker man högt :P

Och sen inser man att där försvann det några hundra lappar igen :)



Hoppas ni får en jätte bra 1:a advent kram på er