Det gick på ett kick!

Ungarna fick sprutan och ingen av dom sa ett endaste knyst! Duktiga barn :p

Och ingen kö stog vi i heller, utan vi fick kölapp nr 1 utan att ens vara för tidiga! Fantastiskt skönt. Men jag & Fredrik fick ingen spruta, eftersom vaccinet var slut. Men vi var varmt välkomna nästa vecka igen :)

Får se om vi går. Har nästan ångrat mig lite. Tror jag. Eller äh, jag vet inte. Tur jag har några dagar till o tänka på det i alla fall :) Det viktigaste var att ungarna fick det, de som har mindre immunförsvar.


Efteråt gick vi en sväng "i byn" hela familjen. Fredrik höll på att grina ihop i soffan igår, när han upptäckte tre "sudden death" ringar på xboxet = att nåt har brunnit upp innuti, i hårdvaran lixom. (tror jag han förklarade, jag lyssnade bara på ena örat...)



... så han skulle in på OnOff och kolla på "nåt". Såklart vad ett nytt xbox kostade. Men det blev bojkottat av mig. Skulle vi nu köpa ett nytt tv-spel så kunde det iaf vara nåt roligt, som hela familjen kan använda. Ett wii tex. 

Men för vilka pengar då, lixom? :p

Som tur väl var fick jag ut honom ur affären, tomhänt. När vi kom hem ringde han Games (spelbutik) och frågade vad begagnade konsoller (fast med garanti) kostade. Då påpekar killen att det är 3 års garanti på Xboxen! 

KANON! Fredrik köpte sitt precis när Ninni var född, vilket innebär 3 år sedan i januari 2010. Med en månads garanti kvar, så klarar vi det alltså! Behöver jag säga att Fredrik var överlycklig? Han dansade tom. segerdans här hemma :D 



Lady Gaga - Bad romance. Grymt tuff video! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Jag är nog lite trög ;-) men hur får du upp en musikvideo så här på bloggen? :-)

Kram!

2009-11-27 | 12:52:14
http://mammamuochlillfis.blogg.se/