Besöksrekord igår

Åh, jag hade besöksrekord igår. Gud så kul att ni blir fler som läser! :)
- och redan en bra bit över hundratalet som varit inne idag. KuL!!

Jag tänker inte tjata om varesig komentarer eller annat (eftersom jag själv är SÅ dålig på den fronten!) men visst blir jag lite nyfiken på vilka ni är - det ska jag villigt erkänna :p


Jätteroligt att ni hittat hit i alla fall - och Välkomna, såklart! :D



Ni som har hängt med ett tag, minns ni vår Hall-renovering? Halkade över före-efterbilderna nyss. Jäkla vilken skillnad egentligen. Man glömmer så fort...








Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


maria

vilken snygg hall :)

Tapeten, det har jag säket läst någonstans, men vart kommer den ifrån?

2009-11-10 | 13:27:24
http://zigmagirl.blogg.se/
Emmelie

Hej vilken fin hall:), vad har du köpt den fina svarta hängaren? Har nämligen letat och letat men inte hittat den någonstanns!!

MVh Emmelie

2010-04-11 | 11:16:54