Bara för att dom är så underbart fina! :)

Och för att Helena är sån snäll och go person som låter mig lotta ut hennes fina virkade saker i min blogg, så kommer här lite reklam - eller tips! Kalla det vad ni vill! Underbart fina är dom i alla fall! :) 



 

Söt drake, 80 kr. Går att få i vilken färg man vill...



Priser:
Bullar 20kr/st
Chokladrutor 15kr/st
Ballerinakakor 10kr/st
Biskvier 10kr/st
Maränger 5kr/st
Kulglass 25kr/st
Chokladbollar 10kr/st
Damsugare 15kr/st
Tårtbitar 40kr/st 
Bakelser 30kr/st.



Liten tomte 20kr/st
Stor tomte 30kr/st
Änglar 40kr/st


Intresserad av att beställa nåt? Maila underbara Helena: [email protected]





Ni kan också VINNA hennes virkade frukter (som också säljs separat, maila henne för priser!) Klicka på bilden och anmäl dig DU MED! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


♥Linda med Familj♥

Jag har skickat ett mail till dig nu.

Kram

2009-11-18 | 20:24:34
http://babymyz.blogg.se/
Mamma

Efter regn kommer sol - alltid!!

Glöm inte det.

Nu vinkar vi till er via månen, fast ni har storm i sydsverige.

Vi har det bra, med sol, bad och beachen (o mamma säger också gott vin).

Jag, pappa, hittade Vina Augusta här i affären, så mamma tar ett glas efter stranden varje dag.

Nu skall vi äta lite ost på balkongen.

Tänker på er och tittar på månskäran.

Krama barnen och hälsa Fredrik att han skall vara rädd om dig och barnen. Breven kommer fram i sinom tid.......



Kramar från oss i främmande land.



Mammsen o Pappsen

2009-11-18 | 21:06:21