"bädda ner mig med duntäcket i soffan" - Yeah, right!

Så fort jag kom hem från dagislämningen och skulle bädda ner mig i soffan, ringde Steph och ville ha hjälp med en beställning vi ska göra hos By Caprice, USA. Så här, framför datorn, blev jag sittandes.

En timme snackade vi. Tur det var hon som ringde :p


Under slutet av samtalet vaknade Neo till liv och jag insåg att min "mysiga vila framför tvn" precis flygit ut genom fönstret. Typiskt.

Men hey, nu är i alla fall Haileys beställningen lagd, sängen är bäddad och diskmaskinen ut och inplockad. Skönt.


Neo leker i sitt & syrrans rum och snart är det ju dags för lunch! Galet, vad tiden går fort...



Ikväll måste jag hämta hem kameran från Steph också, så ni kan få er en rejäl uppdatering från brakfesten i lördags :) SÅ KUL hade vi och jag gottar mig i att jag faktiskt har några riktigt bra vänner ändå. Trots att många försvunnit sedan man fick barn....

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Madde

Det där med att vilan försvinner känner jag igen, är ju sååå typiskt.

Hoppas du klarar dig bra idag utan den.

Kram