Kluven




Den ovan här är ju min absoluta favorit! Men, ska man ha en liten, mellan eller stoooor?
(såklart en kostnadsfråga också... men... )

Stjärnor är ju också fint, men så är det design som genast höjer priserna....

... likaså dessa två. Den sista är iofs på 50% REA, men kostar ändå 498:- Och jag vill ha 2 !



Sitter och surfar runt och kikar på olika adventsljusstakar, men istället för att hitta "den" jag vill ha - blir jag bara mer och mer förvirrad. Det finns ju så många fina!


Men, att man bara har dom uppe mininmal tid av hela året ligger förstås i bakhuvudet. Likaså måste plånboken tillåta mitt inköp.


Nehepp, hoppas kunna återkomma till er med vilken jag tillslut valde - under dagen :) *sätter press på mig själv hoho*
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ida

haha du e ju rolig! håller med om att det finns mängder av fina. likaså stjärnor som jag tycker är finast i barnrum etc. Vi får nog ha de vi har i år. Tyvärr kan man ju inte köpa nytt varje år. Det är ganska dyrt tycker jag, för oftast är det ju som du säger att man vill ha minst två.

hittade ett par fina stjärnor på fot i ullared faktiskt. 139 kr styck istället för 199-299 som jag sett exakt likadana på andra ställen,. bra pris!

kram

Ida

du fresten. (behöver inte publicera)

Sonja o jag har pratat om att ses igen. Kan du o kidsen på måndag? Vi kunde ses hemma hos sonja så ville hon bjuda barnen på pannkakor...hihi

vore trevligt tycker jag så vad säger du?

ses vi imorrn fresten??

KRAM

Lena

Hej!

Brukar läsa din blogg, verkligen underhållande. Så fina ljusstakar du hittat, var kan man hitta de med stjärnor? Tack på förhand.!



Hälsn. Lena

2009-11-12 | 15:21:09
Louise

Hejsan Lina. Vart har du köpt ljusstakarna någonstans?? Hoppas alla är bra med dig. kram louise

2009-11-13 | 08:20:02