2 beställda tavlor till är klara

Jag har spenderat morgonen åt att pyssla ihop ett par beställda tavlor...





Nu är det snart dags för lunch, får bli resterna från gårdagens middag. Absolut inte mig emot! :)

Neo har precis vaknat och jag har nyss pratat med Fredrik i telefon. Tydligen har han fullt upp på jobbet, antar att julruschen börjar smyga sig på. Affärerna måste ju ladda upp med en mängd olika saker och många av varje sort! Varesig det gäller inredning, kläder, annonsvaror eller mat - så är det ju desamma för alla :p


Shit som jag blurrar. Tankarna hamnade plötsligt på mitt egna jobb, som jag alltså ska "gå tillbaka till" i januari. Hoppas jag får ett bra schema! Har redan varit där och pratat med "chefen" och gjort mycket tydligt att jag inte kommer acceptera heldagar dvs. från 8.30 - 19.30. No way!

Tur, att vi har en sån bra "chef". Just därför sätter jag ordet Chef inom  "   " - tecken. För, han är mer som en kompis än chef. Han är braB, du är bra!


Nehepp, lunch var det ja!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

Hej gumman! Vet du vad? kan inte du fixa till en ny design t mej så kanske jag får motivation t att börja blogga igen =) ??

2009-11-11 | 13:20:57
Johanna

Hej! Jo allt är bra med mig! Vi trivs kanon här, känns så skönt att ha kommit bort från stan, på nått sätt går man ner i varv lite lättare här, och sen är det skönt att ha så nära till naturen. Du får gärna komma och hälsa på, haha, när vi har en toadörr igen...alla luckor och dörrar är på ommålning. Kom på att du undrade var vi bodde, typ Spandelstorp kan man säga. Oj vad långt detta blev, planerar förresten en blogg/tjej julkväll sista helgen innan jul. Kramar

2009-11-11 | 14:12:08
http://johannala.blogg.se/
Madde

Våran chef är med kanon:-) Måste ha något med jem & fix att göra,hihi