... vem hade rätt?

Jo. Givetvis jag. Nu pissar regnet ner utanför och luften lixom gick ur mig... Ninnis regnkläder är glömda på dagis och Neo äger inte ens några. Inte ens regnskydd till  vagnen har vi längre, har inte kommit oss för att köpa ett nytt sen det gamla "försvann". Det kan jag ju sitta och ångra nu... (att jag inte köpt ett nytt alltså..)


Så, nu sitter jag här i valet och kvalet. Kanske får Ninni stanna hemma idag då? Eller ska jag packa på ungarna overallerna och gå ändå? Hm. Det allra bästa hade ju varit om det slutade regna till 8.30, men jag är inte speciellt hoppfull. Det är alldeles grått på himlen, och molen är tjocka...åååh.. VAD VA DET JAG SA, Fredrik?
 



Hur hade ni gjort? Gått ändå och blivit precis dyngsura (inkl vagn) eller myst hemma med båda ungarna?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Madde

Jag hade nog passat på att mysa hemma.

Kram Madde

2009-05-20 | 07:36:19
http://mammamaddesblogg.blogspot.com
ida & bellan

stannat hemma o myst :D

själv e man hemma med TVÅ sjuka barn. Inte så mysigt kanske. Bellan verkar ha fått öroninflammation suck. annars hade vi gärna kommit o busat med er. Kram

2009-05-20 | 07:38:42
Jonna

Jag hade gärna myst hemma ist =) Men samtidigt så ser jag inte regnet som ett problem. Hon har väl pop jacka och dom är ju "vattentäta"! Sen ett par övedragsbyxor eller så, så kklarar ju hon sig =) Neo kanske du kan bädda ner på ngt vis och vagnen brukar alltid klara sig trots allt =) ofta kan man bara "sopa" av vattnet som lägger sig uppepå vagnen. Dock hade jag nog inte vågat gå så långt om det åskar , vilket d verkar göra här omkring :S Kramkram

2009-05-20 | 08:16:40
http://jonnaa.blogg.se/
christina

Jag hade myst hemma :)

2009-05-20 | 08:29:46