Vilken UNDERBAR morsdag!

Vilken fantastisk morsdag det har varit! Min dag började med sovmorgon, och jag väcktes av strålande solsken och fågelkvitter. Låter överdrivet va? Men, faktsikt inte! När jag klev upp var frukosten var framdukad, kokta ägg och en massa annat mumsigt (fast jag höll mig till ägg, GI ni vet ;) 


Vi mös ihop en stund innan jag och Ninni cyklade till några affärer. Var bla inne på Coop, Maxi, Skopunkten och ÖB. Ninni och Fredrik fick varsitt par Crocks på skopunkten och annars blev det bara lite smått och gott....  





När vi kom hem igen så åkte förra årets pool fram och tänka sig, den var hel! :)



Ninni låg i plurret lite mer än 2 timmar.. Jisses vad ungen gillar att bada :D



Och dockan "Nellie" fick också åka kana... och som ni ser så har även Fredrik fått solsting och klämt ner sig i poolen. Kanske dax att köpa en "stor" ? ;) *ja,de rika kan..... tss



Självklart åkte Ninni kanan en massa gånger hon med...



Sen var det fika på schemat. Glass, päronfestis och kaka, kan det bli bättre? Jo, om Ninni inte trillat precis innan så... men, efter några tårar, lite blod och ett plåster så var allt bra igen :)



Självklart var Neo också med, fast honom höll vi i skuggan.. så gott det gick...



Nu ska vi äta... uppdaterar mer om en stund :P
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina

Jaaa, vilken toppenhelg vi haft. Väder och Mors dag!

2009-05-31 | 19:48:41
http://justmintoo.blogg.se/
Fia

Oj vilka härliga bilder:) Mysigt med familjen sådär, massa vistelse i solen.Och i skuggan för lilleman:D Ser riktigt mys ut!!

2009-05-31 | 20:17:05
http://dagarmedfia.blogg.se/
Agnieszka

Låter som en fantastisk mors dag. Jag blev inte firad alls.... fick inte ens ett grattis förens jag började påpeka att det var lite tråkigt att inte ens få ett grattis... Alldeles nyss. Men så är det ju ibland.



kramis till dig

2009-05-31 | 20:46:27
http://agnieszka.blogg.se/
Hondjur

Åh, vilken mysig dag och fina fina bilder!!

Jag vill oxå ha en liten pool.. dock funkar det ju inte riktigt på 8:e våningen.. Du har inte kanske ett hus tills övers? ;)

2009-06-03 | 23:50:29
http://sagoelin.blogg.se/