Tradera är bra!

klockan är 23.21 och här sitter jag som en annan datanörd. Hua.


Jag har i alla fall packat två beställningar till som trillade in nu på kvällskvisten, båda från killar. Spännande och grymt kul att även männen har hittat till oss :)


Sen har jag precis hållt koll på en auktion jag vann på tradera. Ett jäkla klipp alltså! :D Supernöjd.

14 delar i ett sommarpaket, för 164 kr!! (INKL frakt!)


.. varav en NovaStar hood, 2 logg klänningar o ett par Esprit tights.




Hoppas bara det är i så fint skick som säljaren skrivit i annonsen. (ett par tights som hade fläckar, resten nyskick!)



Nu ska jag stupa i säng, adjöken!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


rebecca

Nice pris för allt de. :)

2009-05-08 | 06:41:18
http://geshiia.blogg.se/
Carina

Vad roligt att ordrarna rullar in. För min del passar det inte just nu, det är så många nadra utgifter men jag kommer att titta in emellanåt och rätt vad det är så finns där nog en beställning från mig också. Och som sagt ska jag visa sidan för min dotter, tror hon kommer att gilla det. ;)



Ser ju ut att vara jättefina kläder. Hoppas dom passar stumpan Ninni. Dina barn verkar vara så himla gulliga. Gillar verkligen den bilden du har i din header. Syskonkärlek!!!

2009-05-08 | 07:06:20
http://justmintoo.blogg.se/
sonja

hellojsan !..



Jag har vunnit en auktion med mellan påsar 500st typ 3535minn inte 100 just nu....



ni kan få köpa några där om ni vill ?

Vilken storlek är du ute efter?

har 1500st med storlek 18
25

ska kolla på jobbet sen hör av mig igen

Hejhopp

2009-05-08 | 08:27:04
http://rockabybaby.blogg.se/