Rabarber!


Vi har varit ute mest hela dagen idag, förutom då vi pausade och åt middag och sov middag. Ja, jag sov förstås inte.. men Ninni och Neo... :)

Plockade med oss ett par rabarber in från trädgården och....

... knåpade ihop en rabarberpaj....


... och rabarberkräm. Mums! :)


Så det har varit full rulle även denna dagen. På förmiddagen kom som sagt Charlottendal hit och busade, tyvär har jag fortfarande ingen kamera - men jag har snattat ett par bilder som besöket tog... hoppas nu bara det var okej ;)

Isabelle och Ninni mumsar banan

Neo var på glatt humör

Noel låg och filurade i sin vagn...

.. tjejerna bygger sandtårtor i tältet, som de sedan provsmakade. Bokstavligen, provsmakade! hihi


Sen kom min bror C över för att snacka skit och mysa med ungarna. Alltid trevligt!


NYSS somnade Ninni. Galet. Man kan ju hoppas att hon sover längre än normalt i morgon, men det tvivlar jag på ;)


Jag och Fredrik ska nu sätta oss i soffan och kolla på film. Myspys för hela slanten!


kram o godnatt!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Vilken mysdag ni haft! Skönt nu när det är skönt väder :-) Tänkte passa på och fråga var du köpt Ninnis keps/skärm? Jag har letat som en galning efter en sån, men hittar ingen :-( Bara vanliga kepsar... Ha en skön kväll! Och hoppas busungarna sover lite längre imorn bitti då ;-) Kram

2009-05-15 | 22:20:53
http://mammamuochlillfis.blogg.se/
Fia

Rabarberkräm är smaskens!:D

2009-05-15 | 23:02:30
http://dagarmedfia.blogg.se/
maria

låter som en bra dag , jättemysig

2009-05-16 | 08:27:44
http://zigmagirl.blogg.se/
Emelie

Hejsan!



Nej jag fick paketet dagen efter men precis som du trodde så har vi ju brevlådan i dörren så jag fick hämta ut de, jag fick inte posten innan jag började jobba den dagen tyvärr men nu har jag det så allt har gått rätt till!! Tack! Men jag har fått order om att spara den, den "passade" tydligen! ha ha



I går köpte jag de fina dusch draperierna:) Hängde upp dem nu och de blev super fint! Såg också att de fanns en turkos matta precis som du hade men också massa matchande doft ljus med samma mönster så jag ska ta mig en sväng till Lagerhaus i mrrn också när Nilkas åker till skogen:) hi hi



Det samma till dig! Ha en toppen helg!



Kram

2009-05-16 | 16:10:23
http://emelieidafriberg.blogg.se/