Och så kom andra tanden... :)

Natten var ganska jobbig och utan ordentlig sömn fungerar man inte riktigt som man vill. Neo har feber och är grinig som sjutton. Vår lilla kille som bokstavligen alltid är så glad och go!


Men, nyss märkte jag mini-gadden som trängt upp en liiiiiten bit... bredvid den första, i nederkäken. Och äntligen kan man skylla på att "det är säkert tänderna..." :D Tand nr 2 har alltså visat sig!


Fredrik & Neo ligger och sover, Fredrik mådde inge vidare ... och så ska han jobba i natt. Ninni kollar på SvampBob och jag försöker lista ut vad vår nya återförsäljare har skrivit. Inte lätt, när dom inte ens kan skriva riktig engelska! Målligt frustrerande.... :)


Så, nu är det iaf (nästan!) klart med beställningen på "de större" storlekarna. Fanns jättefina set, och vi börjar med att ta in få av många storlekar, istället för många av bara några storlekar. Så får vi se hur det går, vilka som säljer och vilka som inte gör det. 

Det blev totalt 3 olika set, tror jag :) 

Har också beställt hem :


Luna Grön i strlk M och i strlk XL
 
... och sen Miriam Babydoll i strlk L/XL


Så de är åter i butiken nästa vecka...



Nu ska jag återgå till det där mailet. Se om jag reder ut det, annars lämnar jag över det till Stephanie :)


Hörs sen mina vänner!




 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mia

Låter som du beskriver våran familj. Wilmer får också mer tänder så han fick precis lite alvedon :( o Casper sitter o kollar svampbob haha



Gud vad jag önskar att jag hade sån kropp som tjejen på bilden! Då skulle jag också gå i söta babydoll underkläder :D

2009-05-07 | 19:01:59
http://mammanmias.blogg.se/
rebecca

Den gröna är riktigt snygg, så jäkla synd att man inte har kroppen för att använda sånt. :(

2009-05-08 | 06:40:55
http://geshiia.blogg.se/
Carina

Vilken liten solstråle han är. :D

2009-05-08 | 15:09:03
http://justmintoo.blogg.se/
christina

Hej Lina!

Vilken tjusig blogg du har! Jag tappade bort adressen men letade upp dig här nu ikväll =) Visste inte att du fått barn igen! Vilka goingar ni har!! Tycker Ninni liknar dig!! Hur gick förlossningen med Neo?



Hur är allt? Hör gärna av dig!



Kram Christina Emilsson

2009-05-08 | 21:22:21