Nattinatt

Nu har jag packat en jäkla massa beställningar som massa trevligt folk beställt från oss, www.haileys.se

Verkligen superskoj att det är så många som gillar våra produkter! Killar, som tjejer...


Innan dess var jag ute och rensade ogräs, gick in och lagade middag, skyndade iväg för att posta en beställning och hann med 5 min marginal, hem och åt middag... Fredrik mådde inge bra efter middagen så jag klädde på barnen för att gå på långpromenad samt en sväng till affären.


Hann till affären, sen började det spöregna
.


Träffade en jobbarkompis som jag stog och snackade lite skit med, innan jag sprang hem. Jojomensan, såg ni nån tosing komma springande med en syskonvagn - så var det bara jag :D


Hade givetvis regnskyddet hemma. Det positiva med det hela var att jag upptäckte att jag faktist KAN (läs;orkar!) springa hela vägen till affären. Med dubbelvagn. Inte för att det är så vidare långt, eller att det gick snabbt... men det gick iaf! :)
haha.


Fredrik låg och sov när vi kom hem (kl 19.50) och gör det fortfarande. Så, jag nattade båda barnen (pjamas, kvällsmat, tandborstning, godnattsaga, nattning) och sen städade jag upp från kvällsmaten, packade upp diskmaskinen och ..... sen packade jag som sagt beställningarna med :) 



Så, nu ska jag stupa i säng innan det är dags att ge Neo sitt nattmål.

Sov gott allesammans!! kramar
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


SoffiZ- Oliwers mamma

Kikar in och tipsar om att jag har en liten minitävling i min blogg;)

2009-05-11 | 23:43:11
http://soffiz.blogg.se/
maria

hoppas att gubben mår bättre i morgon!

2009-05-12 | 06:45:40
http://zigmagirl.blogg.se/
Fia



Hej Lina!



Sorry att jag är seg med svarandet, men jag fattar inte vart all tid tar vägen :).

Jag ses jättegärna, och kan i princip närsomhelst :). När kan ni??



Hoppas ni har en helt underbar dag!

Kramar



2009-05-12 | 12:34:03
http://fiansess.blogg.se/