Morrn morrn! :)

Gårdagen var fullspäckad, något ni säkert redan listat ut pga den urkassa uppdateringen ;)

Det är fullt upp med företaget, beställlningarna har börjat rulla in och vi är på gång!


Några av beställningarna som kom in igår...


Var på mitt inlämningsställe 17.50, dom tömmer 18.oo. Mina paket bildade en lång kö bakom mig, men personalen på inlämningsstället är kanon! Efter vi vägt alla paketen kom jag på att 3 stycken var mot postförskott - och vi fick börja om.


Oooopppsss. Inte lätt att vara ny på det här med frakt och paketinlämning ;) 


Stort tack till personalen OCH Postmannen som skulle hämta paketen, som så snällt väntade - på övertid! Tack! 
 


Barnens mormor hämtade Ninni på dagis, till Ninnis stora förtjusning. Sen gick dom hem hit och vi (mormor & Ninni iaf) gick ut och busade utomhus. Mormor hade med sig ett stort paket till barnen också. Och i paketet fanns två tält och en tunnel :) Givetvis byggde vi ihop det på momangen och Ninni invigde det med stora ögon. 


Tack mormor, det är det enda hon tjatat om sedan vi gick in igår kväll ;) 


Neo fick för övrigt superbra "bitdjur" att tugga på, kanon nu när hans 2 gaddar är på väg upp.. Så nu slipper han gnaga av sig tummen, eller nåt :P 




Nu ska jag ta och packa 2 beställningar som kommit in under natten, sen ska vi nog gå ut. Ser ut som om det blir hyfsat väder idag i alla fall. Solen skiner, men det blåser en del. Å andra sidan är klockan bara 07.52 så det kan ju ändras :) 


Under dagen kommer det en ny tävling, och glöm inte anmäla er till "vinsten av en Bh från www.haileys.se
- den hittar ni i vänstermenyn. 



Hörs sen!  
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka

Vad roligt att företaget går bra, är glad för eran skull! Just nu håller någe stort på att hända i våra liv.... kolla in Vattentornsvägen2 i nyköping på hemnet! Vi ska flytta till det huset den 1a september!

Dock är det fortfarande lite hemligt, tänker gå ut med det i bloggen när vi skrivit kontrakt!

kram kram

2009-05-13 | 08:05:39
http://agnieszka.blogg.se/
Carina

Ha en skön dag.

Själv måste jag jobba, har ingen lust med det idag. :( Fast jag gillar mitt jobb.

Skulle vilja vara med och tävla men är så dålig på hur man länkar och så. Och just nu har jag ingen tid till bloggen känns det.

2009-05-13 | 08:24:26
http://justmintoo.blogg.se/
sonja

Hejsan !

Shit vad avundsjuk jag blir.... många paket .....



Jag funderade lite på om vi skulle ta nån "tema kväll" här hos mig där ni visar era kläder och jag mina .... och sen bjuder vi besökarna på Subway så får ida också reklam ... Låter det dumt kanske?



Lite nyfiken är jag på den där tema kvällen som var på Gosimoj ... Var det mycket folk? hörde man inte fick ta barnen med sig .... vad satt ni på ?



väntar på loggan så jag kan länka till din butik...



Ha det gött så länge

2009-05-13 | 11:25:50
http://rockabybaby.blogg.se/
Fia

Det tältet ska vi med köpa till Ellenova ! Om jag bara kunde minnas vilket reklamblad det fanns i i veckan?!



2009-05-13 | 12:04:41
http://fiansess.blogg.se/
Emelie

Hejsan:) beställde idag av dig. Hinner du skicka idag?:) kram

2009-05-13 | 17:19:08
http://emelieidafriberg.blogg.se/
maria

vilket roligt tält,,, ett sånt har vi sökt till Axel. du vet inte vart mormor har köpt det ? :)

2009-05-13 | 19:08:31
http://zigmagirl.blogg.se/