Morrn morrn

Har nyss kommit hem från morgonpromenaden. Gick förbi affären innan dagislämning, Ninnis blöjor var slut.. Helt underbart väder ute och nu sitter jag här i soffan och låter eftersvetten svettas ut :) Sen blir det en dusch innan jag ska ta tag i tvätten...

Neo sover så gott i vagnen ute i trädgården, som jag fö. har full översikt över. Är som en hök i fönstret ;)



Så idag har jag inga direkta planer, förutom tvätten då förstås. Blir nog att spendera störta delen utomhus.. det regnade ju i stort sett hela dagen igår, så vi behöver lite frisk luft - jag & lilleman.


Jag hoppas också att de ringer och säger att jag kan hämta hem min kamera idag. Den skulle nämligen skickas från Olympus igår, fick jag ett sms om... Saaaaaakna! :P
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina

Ha en skön dag!

Ska bli roligt att få se lite bilder igen.

Jag läser inte så många bloggar men din är den jag gillar allra mest.

Själv är jag inne i en downperiiod på alla sätt just nu. Känner inte för att göra nåt och massor som "borde" göras.

Men det kommer bättre tider! :D

2009-05-19 | 10:26:50
http://justmintoo.blogg.se/
sonja

Hej!



Hur redovisar du webbshops försäljningen i bokföringen ?



Tycker det e drygt om man ska skriva ut varje order...



2009-05-19 | 15:34:51
Emelie

Eh kom mitt namn med på de inlägget?

Jaja de var jag som skrev i alla fall att de var trasigt:) ha ha

Kram

2009-05-19 | 21:00:28
http://emelieidafriberg.blogg.se/